Hemma efter jobb och träning

2009-11-17, 18:15:07 / Kategori: This is me
Ja hörrni ni, nu har jag jobbat och tränat :)

Busy dag asså :P Det har varit full fart hela dagen och mycket roliga saker :) Jag berättade ju tidigare vad som skulle hända idag :P Vi sydde även en läpp på en Akita :) Mycket söt fast den hade varit i slagsmål :P Kastreringen gick bra, men hunden va sjuukt gnällig hela dagen..

Kissemisseungarna var av rasen Peterbald och dom va såååå söta! det va 4 stycken och dom såg olika ut allihop :) En va smoke-färgad med päls, en va svart med päls, en va nästan svart och ganska naken och en va lite ljusare och ännu naknare :)

Peterbald kan se ut på måånga olika sätt, dom kan ha olika päls, hårslag, färg, nakenhet och massa annat :P Men dom kan se ut till exempel såhär:

    

Söta va? :)

Sen va det ju som sagt en röntgen och lite vaccineringar :P Och en avlivning :( Fast hunden va 14 (!!!!!!) år asså! Det är knappast vanligt att en Irländsk setter, som ändå är en rätt stor hund, blir så himla gammal :P Men asså, den mådde ju inte bra :( Det va hemskt när jag skulle visa ner dom för trappan, den kunde inte gå så den kröp/ramlade ner :( men nu har den det bra! :)

Lunchmötet va spännande, handlade om lite läkemedel och vi käkade pizza :P

Efter jobbet tränade jag och Maria :) Vi körde badminton och sen vikter och grejer och sånt där :P känns riktigt skönt :)

Och imorrn har jag sovmorgon!!! Efterlängtat som fan kan jag ju säga asså!!
Funderar på om det blir nån middag ikväll eller inte...

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?