Heartbreak Hotel

2009-11-15, 22:24:08 / Kategori: This is me
Japp, nu kollar jag på Heartbreak Hotel :)
Den är riktigt bra faktiskt :P Eller i alla fall rolig haha.
Samtidigt kollar jag på snowboardkläder och snowboards :) DET mina damer och herrar är roligt :) Men jag har liksom fastnat lite grann, för jag vet inte riktigt vilken jacka jag vill ha... båda är ljusblå, men jag vet inte vilken riktigt.. jag tror att brallorna ska va helvita, men jag funderar också på att kanske köra på vita brallor och helt lila jacka.. har för mig att jag har sett en sån i en affär :P Men jag vette fan asså.. Jag vill hem till stockholm nu så jag kan kolla i lite mer affärer och prova grejer :) vet ju tyyyp vad jag vill ha nu :P haha i-landsproblem asså..

Hmm, vet inte riktigt hur jag ska göra, filmen slutar inte förrän 23.30 och då kommer jag ju va död imorrn liksom :P Men å andra sidan är jag inte trött för fem öre liksom... jaja vi får se hur det blir, vill ju gärna se klart filmen liksom :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?