Hästhoppning

2009-11-22, 17:13:09 / Kategori: This is me
Haha, det finns ju så otroligt mycket att göra här i Munkedal!

Just nu sitter jag och kollar på hästhoppningEttan :P Vilket iofs är ganska intressant :P Jag älskar ju hästar och har ridit sen jag va typ 8 år och när jag tittar på det här så inser jag hur jäkla mycket jag saknar ridningen! Jag vill bara ha tillbaka min gamla medryttarhäst Mackelot och sticka ut och rida i skogen och på ängarna som vi brukade! Dessutom saknar jag verkligen att hoppa asså :P

Jaja, nu ska jag väl kolla lite på det här :P det är svårt att slita sig när man väl har börjat titta :P och haha jag spänner benen och gör hopprörelser varje gång en häst kommer nära hindret och ska hoppa :P snacka om att leva sig in i det :P

Puss puss!

Mina

Jag vet vad du menar när du säger att du saknar ridningen, iofs har jag aldrig ridit. Men jag har spelat basket istället! :)



Sv: Precis, det är jag det! Jag orkade inte blogga så jag slutade och sen så fick jag en plötslig lust att börja igen och då gjorde jag en ny! Kul att du hittade tillbaka :D



2009-11-22, 17:28:50 URL: http://fagerfjall.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?