God morgon

2009-11-05, 07:33:31 / Kategori: This is me

God morgon, god morgon. eller okej... god hade den varit vid typ 11... :P

jag är så sinnessjukt trött asså, och kom nog inte i säng förrän midnatt igår. det är farligt nu när jag har internet, för nu kan man ju sitta och kolla på tv-program och massa sånt där :P haha, men ikväll ska jag se till att komma i säng tidigare :)
imorrn är det fan fredag. det känns riktigt skönt att det snart är helg liksom. jag ska sova typ heela helgen verkligen :P på lördag tänkte jag även försöka ta mig ner till "centrum" (hahahaaa jag dör av skratt, att kalla det där centrum är nog det roligaste man kan göra) för jag har för mig att det ska finnas ett solarium där, och om jag ändå inte har nåt att göra så kan jag väl lika gärna fördriva tiden med att bli lite brun och fin? right? riktigt länge sen jag solade nu, så det skulle va jätteskönt att få göra. undrar vad det kostar bara? dom kan väl inte överprisa mer än stockholm kan va? jaja vi märker väl det antar jag :) om jag ens pallar gå utanför dörren då asså.. men tristessen kommer väl driva mig till vansinne, så det ska nog bli bra ska ni se :P

nej hörnini, nu ska jag ta och dra till jobbet alldeles strax. får skjuts hela den här veckan av djurvårdaren maria :) skönt som fan! men nästa vecka blir det nog cykeln :S haha

ha en bra dag!
puss puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?