God kväll typ!

2009-11-24, 20:02:32 / Kategori: This is me
öhm ja... Hej!

haha jag har vart upptagen sen jag kom hem :P dels så ringde jag vårdcentralen och fixade äntligen en tid till fredag :) Känns bra och jag är lite stolt över mig själv som finally tog tag i det här :P
dessutom har jag pratat med min kära syster Cattis och min låtsasmamma Annica :) Riktigt mysigt att prata dom!!

Jag har ju typ inte träffat min familj på hur länge som helst! Jag har inte träffat pappa på ungefär 3 månader, min syster Celle och min systerson Leon på lika lång tid om inte lite längre, Annica och Cattis på typ en månad, och brorsorna och mamma va väl 3-4 veckor sen... och lillasyster Bella har jag inte träffat sen mitten av juli när hon drog till Nya Zeeland :(

Haha, största familjen, jag vet ;) Men det är riktigt tråkigt att jag inte har träffat dom på så länge med tanke på att jag ändå är en sån "familjemänniska"... Men när jag kommer hem blir det ändring på det :P eller ja, Bellus träffar jag ju inte förrän typ juni? :(
men iaf, dagen efter att jag kommer hem så är det JulbordFjäderholmarna med familjen på pappas sida eller vad man ska säga :P Då ska även allas pojkvänner med och jag kommer för första gången få träffa Cattis "nya" kille :) det ska bli kul, med tanke på att dom har varit tillsammans i några månader och jag har fortfarande inte träffat honom :P

Sen dagen efter det, alltså den 7:e så fyller både Cattis och Leon år :) Leon har kalas på lördagen innan och jag kan tyvärr inte komma med tanke på att jag kommer vara på väg tillbaka till livet (thank god!!!) just då. Däremot på måndagen så ska vi käka middag för Cattis och då ska jag försöka byta bort mitt jobb-pass så att jag kan vara med :) Det blir mysigt!!

Hörrni, idag är det exakt en månad till Julafton!!! jag längtar som en galning!!!

Nej men nu ska jag gå och duscha och kanske käka lite middag typ :P åh, jag är sjukt sugen på fiskbullar just nu :P haha

Puss puss på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?