Gå upp tidigt - my ass

2009-11-29, 13:08:51 / Kategori: This is me
Haha min plan sprack lite grann :P

God morgon sötisar! Jag har nyss tvingat mig själv att vakna! Fett jobbigt :P men om jag inte går upp nu kommer jag liksom aldrig i livet kunna gå och lägga mig ikväll :P

jag är typ sjukt hungrig för once again har jag inte orkat äta nåt på hela helgen... ojdå :P
jag är ganska sugen på typ spaghetti med bacon tror jag :P i alla fall spaghetti :P och så har jag typ en miljon paket bacon i frysen, så det verkar väl vettigt att använda lite av det :p fast jag ska spara en del tills alex kommer hit med tanke på att han älskar bacon ;) vilken snäll flickvän jag är va? :) haha

Vi får se när det blir frukost för min del :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?