Frukost någon?

2009-11-21, 14:16:19 / Kategori: This is me
Hallå där, kött och blåbär!

hhahaha, jag dör :P Sean Banan är så jävla skön :P

Jag har så sjukt tråkigt just nu, kollade just på reprisen av Cirkus Möller, för igår missade jag det, för min kompis Megan från USA ringde mig när det va på :P Just nu vet jag inte vad jag ska göra... funderar på att kolla på lite Grey's Anatomy :P

Borde väl egenligen käka lite kanske? har inte käkat sen lunch igår och jag börjar typ bli lite hungrig. jag borde kanske dessutom åka och handla lite mat typ... shiit! kom just på att min mjölk går ut idag.. den är oöppnad, så den håller ju till imorrn om jag öppnar den idag.. man kanske ska göra lite mannagrynsgröt kanske? fast i mikron om det går, för jag pallar inte diska en kastrull med bränd gröt i ;) haha

Måste tänka på vad jag ska göra :P

Puss puss!

h a i d i s -

Hallådär! :)

Vad ska/har du hittat på idag?^^ hihi



2009-11-21, 16:35:23 URL: http://haidis.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?