Förbluffande fakta

2009-11-22, 00:34:40 / Kategori: This is me
Haha jag har kommit på en speciell sak med mig själv :P

Det är nämligen så att när jag äter godis så tar jag en bit, äter en tugga och sen lägger jag tillbaka den :P sen tar jag en ny bit och gör samma sak :P och så fortsätter jag tills jag är sugen på nån bit igen :P haha jag vet att det låter sjukt äckligt, men som jag nämnde i förra inlägget så tappar jag snabbt intresset för saker, detta gäller även med godis dåra :P

Både min pojkvän, mamma och brorsa tycker att det här är sjuuukt äckligt, men jag fattar ju egentligen inte varför dom är så känsliga :P om dom nu inte vill äta på det som jag har ätit så behöver dom inte göra det :P och det är ju inte så att mina baciller sprider sig bland det andra :P plus att om det nu skulle göra det så gör väl inte det så mycket med tanke på att dom ändå delar baciller med mig :P

Jaja, då har ni fått lära er nåt mer om mig :P
Jag tror att jag ska försöka gå och lägga mig nu så att jag inte förstör min redan rubbade dygnsrytm :P fast nu började det nån sjuk film med Will Ferrell när han va riktigt ung, så jag kommer säkert fastna framför den :P fast jag ska försöka att inte göra det :P haha

Puss puss!

Rozi

Hehe tackar :)



2009-11-22, 12:14:54 URL: http://rozis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?