Festa!

2009-11-23, 21:56:47 / Kategori: This is me
Asså åh, jag tror inte ni fattar hur mycket jag längtar tillbaka till Stockholm?!

Just nu vill jag verkligen gå ut på krogen och festa och dricka med mina älsklingar!!! :D Jag saknar dom så extremt mycket och så saknar jag verkligen att kröka. haha hur illa det än låter asså :P men jag vill bara komma bort just nu liksom, och ha roligt, till skillnad från vad jag har här liksom :P

haha :P Men när jag kommer hem blir det kul :)


Bild från när jag va hemma hos Lilly innan vi gick ut på Izzy's krog :)

Just nu vill jag bara platta håret, ta på mig en nice klänning och ett par höga klackar och party-sminka mig och gå ut och ha kul! Det är skittrist att inte klä upp sig eller knappt sminka sig här nere...
Längtar tills jag kommer hem igen!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?