Eww!!!

2009-11-19, 22:28:58 / Kategori: This is me
Asså uuuusch!!!

Det bor två typ rätt unga, väldigt skumma snubbar här på pensionatet just nu och jag svääär att en av dom har freaking Svininfluensan!! Imorse vaknade jag av att han spydde inne på toaletten och han gjorde nyss samma sak!! fiiifan asså! om jag blir sjuk bara för att vi använder samma badrum så kommer jag personligen söka upp honom och typ trycka ner hans spya i halsen på honom!

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu, plus att det äckligaste som finns är folk som spyr! klarar verkligen inte av det asså!

Okej, va bara tvungen att avreagera mig lite.. kan ine sova med en spyende snubbe på toaletten! dessutom tror jag han spyr i duschen nu! Very fresh...

Nattinatt!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?