Emma goes spion på Donken

2009-11-30, 19:08:34 / Kategori: This is me
Hahahaa nu snackar jag med Emma i telefon :P

Hon sitter på Donken i Liljeholmen och det är lite drama där :P haha det är typ nån pundare som har stängt in sig på toaletten och kommer inte ut :P och personalen ringer väktare och poliser :P Emma frågar ut personalen om hur läget är xD Asså hahahaa jag typ dör, hon är så jävla skön asså xD

Och nu måste hon vänta på Donken tills väktarna kommer för annars går hon ju miste om alla snaskigheter xD haha och nu kom dom tydligen :P
och hahaa Emma sitter och analyserar killen som kommer ut från toan :P

Hahaaa, jag insåg just värsta sammanträffandet; låten Fire Burning by Sean Kingston spelas just nu på radion där Emma är och nyss sjöng dom "Somebody call 911" xD komiskt va? Emma har tydligen fattat tycke för pundaren som hon har trott är alkoholist och han har tidigare bett henne om pengar flera gånger :P men väktarna hade med sig en spruta ut från toaletten som va blodig :P och så tog dom med sig sprutan som bevismaterial i en donken-mugg xD jävligt roligt :P

Emmutt borde bli typ kriminaltekniker :P

Emma är min lilla Gossip Girl när jag är isoleradVästkusten ;)

Puss puss!

Leia ♥

Aha, vilken spännande praktikplats du har. =)



2009-11-30, 20:19:11 URL: http://leiabloggar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?