Doktorn

2009-11-27, 14:01:58 / Kategori: This is me
Blä blä blä..

jag har tråkigt haha :P har just klätt på mig och sminkat mig lite.. ska dra till doktorn om typ lite mindre än en timme.. funderar på att käka lite yoghurt typ :P 
guuuud vad jag är uttråkad!! och juste, omg, i typ tisdags eller nåt, när jag kom hem så möttes jag av en sjukt vidrig lukt, det luktade typ fotsvett blandats med sura, mögliga handdukar! inne på mitt rum luktade det ingenting, tack och lov, så jag inte behövde liksom :P men varje gång jag gick utanför rummet så stank det liksom! och sen när jag skulle ner och laga mat så såg jag att det låg 5 paket bröd på diskbänken, och alla va sjuuuukt jävla mögliga!!!!
sen när jag skulle käka frukost dagen efter så luktade det inte lika mycket och jag tänkte att brödet kanske va borta då, men det låg kvar! ännu mögligare!!

igår när jag skulle äta frukost kom jag ner och då låg paketen helt utspridda! det låg ett på bordet, ett i diskhon och lite på diskbänken och så! jag fattar inte vad som är grejen?!! kan inte pensionat-kärringen ta bort det eller?! jag kan ju säga att jag tänker verkligen inte röra den där skiten! nu ska jag ju ner och käka lite, om dom ligger kvar kommer jag spy och lacka satan asså!!!

vi hörs när jag kommer hem igen :P

Puss puss!

Leia ♥

Hoppas du har en fin fredag!

Usch vad äckligt med brödet.



2009-11-27, 15:37:44 URL: http://leiabloggar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?