Det ska bli så mysigt att komma hem!!!

2009-11-28, 19:58:35 / Kategori: This is me
Ganska seg dag det här är asså :P

Jag är verkligen så otroligt taggad på att komma hem!!! asså på ett bra sätt, sådär att jag liksom verkligen längtar myskänslor när jag tänker på det :) Jag vill hem till julstämning, vänner, pojkvän och familj och allt det andra liksom :D Det kommer bli så himla underbart!!

just nu kollar jag, helt otippat, på Postkodmiljonären ;) hahaha, med andra ord sitter jag och nördar mig ;) sen är det minsann Robinson Karibien ;) taggataggatagga! Haha driver med er asså :P men det är ändå ganska intressant :P

och asså jag är så extremt taggad på att jag har köpt min snowboard asså!! det känns inte som det är sant :P jag vill bara åka nu asså!!! Pratade just med älskling och han åker bräda right in this moment!! jag är sjuuuukt avundsjuk asså!!! :P men snart får jag också göra det!!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?