Dåsade bort

2009-11-20, 20:25:32 / Kategori: This is me
Oj oj oj asså :P Sancka om att va borta :P
 
Jag låg och kollade på en film vid typ klockan fem och då kände jag helt plötsligt hur trött jag blev så jag la datorn brevid mig och däckade totalt asså :P
grejen är att sen vaknade jag vid 18.30 för att min mamma ringde, men jag fattade ingenting när jag pratade med henne. Jag somnade om och vaknade igen klockan 19.00. Då kände jag att nämen jag pratade nog med mamma i telefon när jag sov asså, för jag kom ihåg att jag hade svarat "jag vet inte" på nånting som hon hade frågat så jag ringde helt enkelt upp henne och kollade läget :P

Hon beskrev konversationen så här:

Mamma: "Hej, vad gör du?"
Jag: "Jag pratar med Elisa" (jag känner verkligen ingen med det namnet :P)
Mamma: "Va?"
Jag: "Asså jag tror att jag kanske sover eller sov innan du ringde" (nååågot förvirrad)
Mamma: "Sover du?"
Jag: "Jag vet inte, kanske :S"
Mamma: "Ring mig när du vaknar" :P
Jag: ----Somnar om----

Asså hahahaaa jag doog när jag fick reda på vad jag hade sagt liksom :P Vem fan är Elisa liksom? är det ens ett namn? :P haha och den enda jag skulle kunna prata med här är ju mig själv liksom :P jävligt flummigt måste jag säga :P

Jaja
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?