Därför hatar jag att gå till doktorn!

2009-11-27, 21:43:45 / Kategori: This is me
Doktorer gör aldrig nånting!

Jag har ju varit hos doktorn idag, och jag kom därifrån utan ett skit asså...
Dom listade inte ut nånting och brydde sig heller inte direkt om vad jag sa! Det första hon sa när jag sa att jag mådde illa va att hon ville göra gravtest och när jag sa att doktorn gjorde det för 2 veckor sen så sa hon bara att hon ska göra det ändå.. sen va det ju negativt och det visste jag ju innan, men hon vägrade lyssna?! så jävla störigt...
hon kollade också socker i blodet och sånt där... hon brydde sig överhuvudtaget inte om mitt illamående.. när jag frågade om jag åtminstone kunde få nån medicin som kunde lindra det lite så sa hon att hon inte tyckte att jag skulle ta det utan att jag när jag kommer hem till stockholm ska till doktorn och göra en utredning och leta efter orsaken till illamåendet!

DET VA JU DET JAG VILLE GÖRA NU, DET VA JU DÄRFÖR JAG GICK TILL DOKTORN!?!?!! PUCKO!

Jag gick alltså därifrån utan att ha fått ut nånting av besöket.. så när jag cyklade därifrån ringde jag Annica och frågade vad jag skulle köpa och hon berättade för mig. så jag åkte och köpte lite tabletter... fan asså, så här är det alltid när jag går till dokorn!

men men, jag får försöka fixa det här när jag kommer hem till NORMALA Stockholm! Där är folk i alla fall lite vettiga! No offence, men asså, dom här ville ju inte göra nånting bara för att jag inte är skriven här typ.. helt värdelöst!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?