Då va det avklarat!

2009-11-21, 17:42:36 / Kategori: This is me
Sådär ja, nu har jag minsann vart och handlat :P

duktigt va? :P jag köpte dessutom lite lördagsgodis :) haha nåt roligt måste man ju få ha haha.. ikväll börjar Robinson Karibien :) det har jag sett fram emot ett tag :P

haha jag pratade med mamma igår och hon frågade om det skulle gå nåt bra på tv idag och jag sa "aa Robinson börjar imorrn!" då garvade hon och sa att hon inte riktigt va intresserad av det och när jag då sa att jag har sett fram emot det ett par veckor nu garvade hon ännu mer och jag kom på hur mycket jag har ändrat mina värderingar på "roligt" när jag är här nere :P asså herregud, hur kan man längta efter serier som Robinson och Idol och sånt där? :P liite sorgligt :P men men, vad ska man göra när man är helt isolerad? :P haha

Just nu kollar jag på Gilbert Grapefyran :P jag har ju som sagt bara ettan, tvåan och fyran, så det finns inte så mycket att titta på :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?