Börjar praktiken imorrn!

2009-11-01, 21:40:39 / Kategori: This is me
Jag håller redan på att bli galen av tristessen här nere :p men men, det blir nog bättre när jag får internet ;) och så börjar jag ju praktisera imorrn! :) det ska bli så himla kul, men jag är rätt nervös :p det ska bli sjukt spännande asså och jag undrar verkligen vad och hur mycket jag kommer att få göra :) jag är rätt trött nu, men kollar på djävulen bär prada :) älskar den filmen asså. Och juste, jag har just klippt av mig alla mina fina, långa naglar :( bara för att göra ett gott intryck på praktiken :p duktigt va? :) jag har kommit fram till middag att jag ska ägna dom här veckorna åt att ta hand om mig själv och försöka ha det mysigt liksom :p allting blir ju vad man gör det till, eller hur? Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag är pigg första dagen på jobbet :) puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?