Borde nog sova nu

2009-11-17, 22:50:45 / Kategori: This is me
Ja, nu är det nog sängdags tror jag.

Jag mår fortfarande sjukt illa och får dom där äckliga kramperna.. blev ingen middag ikväll för jag pallade inte plus att det gör för ont..

Det har varit en helt okej kväll. lugn och skön och med lite bra tv-program :P

Imorrn ska Filip & Fredrik vara med i Förkväll!!! Jag brukar komma hem i lagom tid till programmet, men självklart jobbar jag ju till 19 imorrn.... haha så fort det kommer nåt jag faktiskt vill se på tv så är jag inte hemme :P Bra timing liksom ;) men jag ska inte klaga egentligen, jag får ju sovmorgon till 12, så jag behöver inte gå upp förrän 10.30 :) riktigt skönt asså!!

Men nu är det verkligen dags att gå och lägga sig om man ska få ut nåt av att man har sovmorgon :P haha

Sov gott alla sötnosar!
puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?