Blöhö

2009-11-15, 19:35:28 / Kategori: This is me
Ja ni... Blöhöö...

Fifan va tråkigt jag har asså.. Men jag fick till slut tummen ur och lagade mat... för en halvimme sen (a) haha :P Det blev fiskpinnar och ris :P Gjorde 5 extra portioner ris som jag frös ner i plastpåsar :P Duktiga husmor liksom. haha :P
nä shit va segt det här är alltså.. nu känns allt jättetomt och tråkigt. Jag kollar på Kalla Fakta och mår illa, great kombination liksom :P

Klockan 20.00 är det äntligen efterlängtade Playa del Sol :) haha jag har fått värsta vanorna nu när jag bor här nere, det finns ju inget att göra så det blir mycket tv-tittande. Efter Playa del Sol är det Parlamentet!
Och efter det ska jag faktiskt titta på söndagsfilmen på TV4 som ikväll är Heartbreak Hotel. Jag har inte sett den, men har länge velat, så jag ska göra det nu :)

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?