bloggbajs

2009-11-20, 23:23:58 / Kategori: This is me
Okej haha, epic fail!

Well, jag har jäävligt länge varit trött på bloggens utseende och design, så nu fick jag ett litet ryck och skulle fixa en ny, nice design. förutom att jag för det första typ inte hittade nåt som jag ville ha som bakgrund, men som ni ser har jag nu en rosa, typ rutig bild. jag vet inte om den ska vara permanent eller tillfällig..

problemet är bara att nu när jag bytte bakgrund så försvann headern!! sjuukt störigt och nu kan jag inte få tillbaka den! Jag hade iofs ändå tröttnat som fan på den och vill piffa upp den liksom, men jag kan inte photoshop, så jag tänkte att jag kan ta hjälp av min pojkvän när jag kommer hem till stockholm igen.

jag pratade just med honom och berättde om mitt lilla problem och han är helt på idén :) så han ska hjälpa mig att fixa den som jag vill när jag kommer hem :P det kommer bli niice :)

längtar tills jag kan få ordning på det här, för jag har värsta visionen om hur jag vill att  den ska se ut :P
tills dess kan vi bara vänta :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?