Äntligen hemma!

2009-11-16, 17:54:17 / Kategori: This is me
Oj oj oj, vilken dag asså!

Jag har gått och mått riktigt illa hela dagen, hela helgen faktiskt... Riktigt jobbigt, men idag va nog värsta dagen med tanke på att jag va tvungen att gå runt och arbeta liksom. inte bra, inte bra...

Däremot så hände det massor av spännande saker idag :) Det va besiktning av två små jättesöta 8 veckors valpar :D dom va verkligen huuuur söta som helst asså! :D
Sen så va det också kloklipp på en 4 månaders irländsk setter som va heelt crazy asså :P Vi va tre personer som försökte hålla ner den på bordet, men den både rev och bet mig.. haha men det gick bra :P

Lite senare va det en katt som det skulle tas blodprov på och då tog vi in den operationsrummet och satte munkorg på den, fast det ser snarare ut som ett ansiktsskydd haha, kissemissen såg ut som en liten gangster med den på, en väldigt söt liten gangster :P Dock jääävligt aggressiv! Jag kunde inte hålla i den, för den sprattlade så mycket att den skallade mig och va typ allmänt galen :P Så Maria fick hålla i den medan Susanna tog blodprov och fiiiiifaan asså, har aldrig hört en så arg pissiemjau :P Så fort munkorgen kom av gick det dock bättre och han blev glad :)
sen blev det lite tråkigare för det kom en vovvsing som skulle avlivas.. senare skulle en familj komma och undersöka deras marsvin och avliva sin katt, men det slutade med att marsvinet som va hela 5 år gammalt också behövde avlivas och dom va jätteledsna :(

Smällar man får ta =/

Nu är jag verkligen heelt slut asså!! Imorrn har vi lunchmöte och bjuds alltså på lunch, så jag behöver inte ta med nåt :)
Vet inte om jag pallar göra nån middag ikväll... Jag hade tänkt värma upp ris och göra fiskbullar, men jag mår så illa att jag inte ens vill äta liksom...

Nu ska jag nog gå och duscha, eller snart kanske :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?