091127

2009-11-27, 11:33:05 / Kategori: This is me
Åh vilken härlig dag!

Idag är jag ju ledig :) och guuud vad jag behöver det :D jag är så himla trött liksom :P
Just nu sitter jag och spelar Café World och tittar på tv :P skönt sätt att börja dagen! I eftermiddag ska jag ju till doktorn :P är faktiskt lite nervös :P men men, det blir säkert bra :P

Jag vet inte riktigt vad det va jag tänkte skriva nu, men ändå :P Jag hade en sjukt rolig och häftig dröm i natt, men jag orkar inte beskriva den, för den va så himla detaljerad, men jag kan ju bara nämna att den handlade om min 18-års dag och med tanke på att jag knappast fick fira den som jag hade velat så vägde den här drömmen definitivt upp det :P det va hur coolt som helst!! :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?