091124

2009-11-24, 07:31:07 / Kategori: This is me
God morgon! Sovit gott?

Det har faktiskt jag för en gångs skull! Det va inte så jättesvårt att somna igår, och jag har drömt lite grejer under natten, men jag har ändå sovit som en stock verkligen! Och haha när väckarklockan ringde så pratade jag med mig själv och så nåt i stil med att "jaha, det va därför hon hade ställt fram väckarklockan!" och grejen är att jag pratade om mig själv tror jag, liksom för att jag va så trött. för då hade jag redan snoozat en gång :P haha jag är lite mysko alltså :P

och guuud vad jag är trött nu asså! Jag vill egentligen bara fortsätta sova och sen gå till doktorn.. för asså, jag mår fortfarande illa och kan knappt äta längre, och igår va jag ju nära på att spy.. så jag vet inte. längtar tills fredag när jag kan gå och kolla upp allting!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?