091121

2009-11-21, 13:16:36 / Kategori: This is me
god morgon!

åh vad jag har sovit gott asså!! och jag har drömt lite skumma, men roliga drömmar :P

Den första va att jag typ blev bästa kompis med Kissie och vi gick och shoppade, solade och festade tillsammans :P det va askul och hon va sjukt snäll och rolig haha :P

Den andra kanske va lite skummare haha :P den handlade om att jag och alex skulle gifta oss, asså nu när vi är såhär unga :P och alla våra föräldrar och vänner va skitglada men alla frågade ändå om vi verkligen skulle göra det och vi ba "aa det ska vi". och sen skulle vi till kyrkan typ en dag efter att vi hade bestämt oss :P och då blev vi lite sena dit och jag hade inte hunnit fixa mig eller nåt och jag trodde att jag hade glömt klänningen hemma. när vi kom till kyrkan va alla redan där och väntade och prästen ba "va bra, ni kan gå in redan nu" och vi ba "men vi är inte klara?" och jag ba "asså jag måste ju fixa hår och smink och byta om" och prästen typ lackade :P jag hittade min klänning som va sjuukt snygg, men kanske inte så passande för ett bröllop :P det va liksom ett litet fodral :P en kort, röd, sidenklänning som va sjukt nice, men som sagt liksom :p
i alla fall, jag tog på mig den och gick till nåt rum där det satt en gammal tant som skulle fixa mitt hår. jag hade på mig sminket från dagen innan och fick inget nytt, och så sa jag att jag ville ha håret i sidbena, i en typ tuperad hästsvans och så lindar man lite hår runt så att man döljer tofsen och hon sa att hon fattade hur jag menade.

Lite senare när jag fick syn på håret så hade hon typ istället för att göra hästsvans hade hon typ gjort nåt knutliknande där allt hår va smålockigt och så hade hon lindat ett rött band runt typ, och det va rätt snyggt, förutom att hon hade satt ett litet svart, sjukt odiskret hårnät på längst ut :P men det tog jag bort och sen va jag good to go :P

så sen gifte vi oss och efteråt va alex tvungen att åka och jobba, så jag åkte hem och bytte om till några nice kläder och hade fortfarande sjuuka klackar på mig och skulle gå ut på promenad med min hund, som va en skiiitfin och jättestor Grand Danois som va typ ganska ljus och hade ett brett och maffigt halsband på sig :P jag hade inget koppel utan han gick lös. jag va nere i Munkedal och så såg jag ett köpcentrum typ, som va ungefär som Täby Centrum. så jag gick in där med hunden och kollade lite. jag hittade Gina Tricot så jag skulle in där och frågade om jag fick ta med hunden in och då satt det tre bimbos bakom disken och en va jättesnäll och ba ja självklart och dom andra två sa samtidigt nej :P sen kom dom fram till att om jag höll i den så fick jag :P så när jag kom in såg jag att det va en resturang typ :P så jag gick ut :P

det va typ hela drömmen i detalj :P det va sjukt roligt och jag började typ skratta när jag vaknade :P sjukt flummigt :P

Jaja, nu ska jag spela lite Café World ;)

Puss puss!

Anonym

Hejsan. Nej jag vet tyvärr ingen:/

själv är jag ruggit sugig på såntdär också så kan inte hjälpa dig heller :/ Hoppad det löser sig iaf :)



/AmandaVarDet



2009-11-21, 14:07:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?