091120

2009-11-20, 07:31:59 / Kategori: This is me
God morgon!

I natt har jag faktiskt sovit riktigt gott, men för lite :P
och asså shiit vad jag mår illa, det är verkligen hemskt! Jag tror jag ska ringa doktorn när jag kommer hem från jobbet och kolla om dom har nån tid i eftermiddag, för jag orkar inte gå och må illa heela tiden liksom. det är skitjobbigt. haha jag lovar att dom kommer tro att jag har svininfluensan :p men det tror jag verkligen inte liksom, jag har ju mått illa i flera år faktiskt. weird som fan. tänk om jag typ har blivit glutenallergiker eller nåt? det skulle inte va kul :P

Idag vet jag inte vad som händer, förutom att jag ska skura golven när jag kommer till jobbet.. haha Sandra goes städtant! micket fin micket fin :P

Ha en skön dag typ..
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?