091119

2009-11-19, 07:35:29 / Kategori: This is me
Har som vanligt knappt fått en blund i natt...

Asså jag fattar inte vad det har varit med mig på sista tiden. Varje kväll är jag verkligen supertrött, men när jag går och lägger mig kan jag inte sova. jag ligger på riktigt vaken i flera timmar! Alltid, varje kväll! vad är grejen med det liksom? det är skitjobbigt, för det gör ju att jag är trött 24/7 liksom..

och igår när jag skulle somna så började det blixtra igen! fast ingen åska den här gången, men det va ändå fett läskigt. grejen är att jag är inte rädd för åska och blixtar, i själva verket tycker jag att det är jävligt coolt och mysigt, men inte när man är heelt själv och speciellt inte när man sover/försöker sova.. då blir det lite obehagligt..

Asså okej, min dator har verkligen börjat suga nu! Den reagerar typ inte alltid när jag trycker på tangenterna utan hoppar bara över grejer.. sjukt skumt!

Jag pallar inte jobba idag.. verkligen! är alldeles för trött och slut i huvudet typ. träningen kommer dock kännas bra sen och nu är det inte långt kvar till helgen!!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?