091118

2009-11-18, 11:34:39 / Kategori: This is me
shit vad det är skönt med sovmorgon asså!

Vaknade nån gång i natt av att det blixtrade och sen åskade det direkt! Det hände typ tre gånger och med tanke på hur snabbt åskan kom efteråt så va det ju verkligen inte långt härifrån! Sjukt läskigt..

Igår när jag kom hem och skulle sätta på tvn upptäckte jag att den va avstängd fram på tvn liksom, jag gör aldrig så, så jag ba what liksom? och undrade typ om pensionat-tanten hade varit här inne eller om tvn hade fuckat ur.. sen tänkte jag inte mer på det. nu i morse när jag sminkade mig upptäckte jag att min papperskorg va tömd! Det är ju visserligen bra, men det betyder liksom att hon har varit här inne och att hon kan snoka runt och sno mina grejer....
Jag hittar ju fortfarande inte min kamera till exempel.. och jag vet att jag hade den här liksom.. har vänt upp och ner på hela rummet.. just saying...

och nyss fuckade min mobil ut som fan!!! Det stod bara "Ingen nätåtkomst"! Vad kan det bero på? det va så jättelänge, men tror det blev bra alldeles nyss. om det va blixten så borde det ju ha varit så sen blixten kom liksom :P eller hur?
fett weird.. det gick inte att ringa eller smsa. och det kom bara helt plötsligt liksom. pallish :P

idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända, men förhoppningsvis nåt kul :P Eller juste, det är en till valpbesiktning idag ju :D Tror det va typ 2 eller 3 valpar :) mysigt som fan!

Nu måste jag borsta tänderna och fixa håret.. önskar jag kunde hitta min kamera så att jag kan sluta va paranoid typ!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?