091117

2009-11-17, 07:34:21 / Kategori: This is me
Ja, då va det dags igen...

I natt sov jag i alla fall sjuuukt gott, så det är ju en bra förutsättning för dagen haha :P
Idag kommer det bli riktigt roligt, jag vet inte om jag redan har skrivit det här, men i så fall kommer det igen :P Idag är det i alla fall en kastrering av hanhund, besiktning av 4 kattungar (wiiiieeee!!! <3), röntgen och sen kommer det ju också vanliga grejer som vaccinering och sånt :) Så det blir en händelserik dag :) Dessutom har vi ju lunchmöte :) Undrar vad vi får för lunch :P
Och så hoppas jag verkligen att jag mår bättre idag! Igår va jag ju nära att spy flera gånger, men jag hoppas att jag mår mindre illa idag liksom :P Som det är just nu så tror jag att jag mår bättre, så det är ju bra :P man pallar ju inte va sjuk när man har praktik liksom :P

Ha en riktigt nice dag!
Puss puss!

Emmö

Sv: TAck så mkt ;D



Din blogg var snygg med!



2009-11-17, 09:31:40 URL: http://eemmyy.blogg.se/

Emilia

tack för kommentaren. ibland vet man inte vad folk tycker så det är lika bra att fråga:D men helt klart kurvor!!jätte fin blogg älskar rosa som du kanske såg..haha



2009-11-17, 16:47:32 URL: http://misscuriosity.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?