091116

2009-11-16, 07:39:55 / Kategori: This is me
Det här är verkligen ingen god morgon...

Nä fyfan vad trött jag är. Det slutade med att jag äntligen somnade kl 01.30... shit asså.. sjukt sent för att sen gå upp 06.30, jag har alltså bara sovit 5 timmar! Och jag gick och la mig illamående och vaknade illamående och just nu känns det som jag ska spy.. blää på det!
Det blir ju inte heller bättre av att jag så fort jag går utanför min dörr känner stekoset från gårdagens fiskpinnar! Tanten här har ju ingen fläkt i köket.. jag fattar inte hur man klarar det? usch!

Idag kommer det bli en mycket lång dag med tanke på att att jag jobbar 8-17... once again: Blä!
Asså visst, det är skiiiiiitkul och jag lär mig alltid massa nytt, så jag är jättetaggad på så sätt, men jag är så extreemt trött liksom :P ikväll ska jag inte gå och lägga mig efter klockan 22.00 kan jag ju säga :P

Men nu blir jag snart upphämtad så jag måste fixa mitt hår som är ett jävla failprojekt asså!! Kommer snart raka av det för att jag är så jäkla trött på det liksom :P

Hoppas ni får en bra dag sötisar!
Puss puss!

Jeanette

Ha en bra dag :)



2009-11-16, 07:50:39 URL: http://notimetocry.blogg.se/

sandra

Oj, ja, själv är man sjukskriven och vill bara tillbaka till mitt jobb...



Ha en finfin dag!



Mvh Sandra.



2009-11-16, 07:57:23 URL: http://sirax.blogg.se/

Sandra

Janette: Tack så mycket :)



Sandra: Usch, jobbigt, ja det kan jag verkligen förstå i så fall! Ha det bra!



2009-11-16, 17:32:54 URL: http://kalmien.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?