091115

2009-11-15, 14:27:09 / Kategori: This is me
Usch vad jag är trött asså!

Helgen har varit helt underbar eftersom Alex har varit här :) det va superkul att få träffa honom igen!
I fredags åkte vi till Torp, som är ett köpcentrum typ en kvart härifrån :P det enda jag köpte va örhängen :) Jag har haft silverpluppar ganska länge nu, men dom har tappat färgen helt så nu köpte jag fejkdiamanter istället :) jag gillare :P
Sen åkte vi hem och kollade på Idol haha :P

Igår fick vi tråkigt och blev lite rastlösa, så vi åkte runt i Munkedal och kollade på lite grejer och jag visade honom den fina forsen som finns här och han verkade bli ganska imponerad :P Sen åkte vi till Torp igen och hängde lite där, men det va ganska värdelöst, så vi åkte hem och tittade på Körslaget (haha!) och Ola den lilla sötnosen VANN!!! :D Sjukt nice! och sen kollade vi på Die Hard 4.0 bara för att Alex ville det :P Efter typ två minuter av filmen kom jag på att jag har sett den förut :P men den är faktiskt sjukt bra och jag är stolt över att jag inte somnade :P haha

Alex åkte härifrån typ vid 12.. fett trist :P så nu ligger jag bara här och degar och tråkar.. har inte ens pallat göra någon frukost ännu.. :P vi får väl se om det ens blir nån haha :P eller ja, mat dåra, för frukost är det lite väl sent för :P
Tror jag ska laga massa ris och fiskpinnar senare så jag kan frysa ner i portioner och slippa laga lunch sen :P haha

Asså jag har verkligen inget att göra nu... funderar på att kolla på Grey's Anatomy och kanske äta lite pepparkakor :P haha bra frukost... jag vill till stockholm nu!!!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?