091112

2009-11-12, 07:52:28 / Kategori: This is me

Jag är uppe med tuppen som vanligt :P

Imorse kan jag tala om att det va riiiiktigt svårt att gå upp alltså! jag somnade inte förrän strax efter midnatt.. vilket absolut känns idag liksom!

Idag blir det förhoppningsvis en lugn dag, för veterinären är inte där idag, så det är bara jag och djurvårdaren. så vi ska i princip bara  sitta i luckan och sen städa, för jag ska få lära mig ta emot kunder och sälja foder och sånt :P och städerskan kommer inte idag, vilket betyder att jag får agera städerska =/ haha jag som hatar att städa ;)
men men, vad gör man inte för att försöka få ett bra betyg? :)

Eftersom vi inte får några patienter idag så behöver vi inte vara på jobbet förrän 8.30 istället för 8.00, så jag blir upphämtad 8.15 och fick en halvtimmes sovmorgon :) välbehövligt, men gjorde ingen större skillnad, jag är ju lik förbannat trött som ett djur haha :P

Efter jobbet blir det träning som vanligt :) idag ska vi köra lite badminton som uppvärmning :) riktigt kul, jag älskar badminton! sen blir det antingen gymstick eller tyngdlyftning och grejer :P haha

Och ikväll kommer min pojkvän hiiiiit :D jag är så jävla glad och så jävla taggad asså!!! Det kommer bli skitkul att äntligen träffas igen :) jag hade tänkt laga värsta middagen, men han kommer typ inte komma förräns 11 eller nåt, så om han har tur är jag fortfarande vaken haha xD

vi hörs senare!! ha en dandy dag!
Puss puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?