091111

2009-11-11, 11:42:21 / Kategori: This is me
God morgon!
haha jag kom just att tänka på en sak; tänk vad roligt det kommer se ut den 11 november 2011, då blir det liksom 111111 xD
haha jag och min tråkiga humor...

idag börjar jag i alla fall jobba klockan 12, så jag blir upphämtad om 10 minuter :) är faktiskt ganska trött även fast jag har sovit ungefär 10 timmar typ :P haha bra jobbat, hur lyckas jag liksom?

igår tränade jag i alla fall :) det va bara jag och maria, så vi bestämde att vi ville ha lite omväxling, så iställer för gymstick så körde vi upp på gymmet på övervångingen. så vi lyfte lite tyngder och gjorde lite övningar :) och det känns minsann i armarna och ryggen, även lite i benen och magen, men mest armarna :P känns skönt :) jag tror på riktigt att jag har fått mer armmuskler nu :P fast jag är ganska bra på att inbilla mig saker :P

Asså fattar ni att alex kommer hit imorrn!!! :D äntligen!! det ska bli sjukt roligt att träffas igen, för nu är det nästan två veckor sen vi sågs liksom :P
jag måste städa upp lite i mitt rum idag eller imorrn så att det är snyggt när han kommer, annars kommer han bli galen på min stökighet :P haha jag vill visa att jag för en gångs skull kan hålla ordning på mina saker och ha det fint :P för det är faktiskt ganska fint och städat här nu :) förutom att jag dom senaste dagarna bara slängt alla kläder i en hög haha :P

jaja, nu ska jag dra till jobbet :) ha en härlig dag! jag kommer ha en låång dag, det är en sak som är säker, slutar klockan 19!! kommer va död när jag kommer hem haha :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?