091109

2009-11-09, 18:23:06 / Kategori: This is me
Hejsan hejsan!
idag har varit en ganska lång dag med en hel del avlivningar :( men det är sånt man får ta..

just nu fryser jag som en jävla idiot!! igår kväll va det ganska varmt i mitt rum så jag råkade stänga av elementet helt och hållet! så nu är det typ minusgrader i mitt rum :P bra jobbat tjejen!
men nu har jag i alla fall dragit på lite värme :P
jag är också sjuukt hungrig just nu så jag funderar på att laga lite mat snart.

asså jag känner ett extremt sug efter att åka bort till värmen just nu!! fatta härligt att åka till typ Dominikanska Republiken nu och bara sola, bada och bli jättebrun :D sjukt lockande.. den som ändå kunde..

nej hörrni.. nu får jag väl ta och masa mig ner till nedervåningen och laga lite mat... fast först ska jag kolla på nyheterna! tro't eller ej :P sandra har blivit en allmänbildad tjej som kollar på nyheterna varje dag med tanke på att det inte finns nåt annat att göra i döda munkedal ;) haha

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?