091108

2009-11-08, 11:30:19 / Kategori: This is me
God morgon allihop!

Jag har inte sovit särskilt gott.. Blev dessutom väckt av att pensionat-kärringen knackade på min dörr för att berätta att hon hade råkat ta av mina ägg och att hon ska till norge och kommer tillbaka typ imorrn antagligen. och så bad hon om mitt mobilnummer och bad mig laga hennes glasögon... Jag passade iaf på att fråga så att det är okej att alex kommer hit nästa helg och det va det :D

Igårkväll hade jag jättetrevligt med Emelie som är veterinärens dotter :) vi pratade hur mycket som helst om allt från skolan till avlivningar och avel :P sjukt roligt och vi har mycket gemensamt.

Nej hörnini, nu sitter jag här i sängen och äter mariekex och ska kolla på lite Grey's anatomy :) -Min nya drog :P

Vi hörs sen!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?