091107

2009-11-07, 11:46:44 / Kategori: This is me
God morgon typ :P

Jag är galet trött just nu och borde egentligen cykla ner till "centrum" (haha) och köpa lite mat och grejer, men vet inte riktigt om jag orkar det faktiskt. Jag ska hem till veterinärens familj idag och äta middag och under dagen ska deras dotter fixa med alla deras fåglar (dom har typ över 100 st :)) och undrade om jag ville vara med :) riktigt snällt av dom att tänka på mig! Skönt att inte behöva sitta ensam hela lördagen, men på ett sätt så känns det lite jobbigt att behöva vara social hela dagen nu när jag är så himla trött. men det blir nog bra minsann :P

jag skiter nog i att åka och handla tror jag... hehe :P buwsigt..

måste verkligen verkligen platta håret, för jag ser ut som ett jävla skogstroll just nu typ.
ska väl kanske gå ner och äta lite frukost eller lunch eller nåt... vi får se vad jag orkar hitta på för nåt :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?