091106

2009-11-06, 07:30:25 / Kategori: This is me
nämen hallå där :P

läget folk?
jag är trött som ett djur och pallar inte riktigt jobba idag :P visserligen blir det kul, för jag ska få prova sitta i receptionen ett tag, för veterinären är inte där ett par timmar nu på morgonen :P
och efter jobbet ska vi träna :) nice som fan, men det kommer göra skapligt ont med tanke på att jag har feta träningsvärken fortfarande :P haha

och oooojj vad det ska bli skönt att gå och lägga sig ikväll och veta att man inte ens behöver gå upp imorrn asså :D det behöver jag verkligen asså! jag lovar jag skulle kunna sova från ikväll till måndag morgon asså :P haha

nu ska jag spela lite café world och max dirt bike haha :P sen blir det jobbet :)

och förresten, min storasyster cecilie fyller år idag :D trist att inte va hemma och kunna fira henne, men jag ska i alla fall ringa när jag kommer hem från jobbet :)

Ha en bra dag!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?