091105

2009-11-05, 16:27:42 / Kategori: This is me
Skönt att dagen är över nu :) har varit så himla trött hela dagen asså :P
idag va en ganska seg dag, men det va helt klart 2 saker värda att lägga märke till :)
jag fick vara med och höftledsröntga en hund idag :D och sen när han skulle få uppvakningsspruta i muskeln så fick jag ge den, helt själv, när veterinären inte ens va där! och då va hunden dessutom halvvaken, så jag kommer närmare och närmare vakna djur ;) haha riktigt roligt asså!
jag älskar fan att göra det här :P

asså usch, jag pallar inte laga nån mat eller nåt... men måste göra det, måste ju ha lunch till imorrn... och dessutom måste jag göra slut på mjölkpaketet jag öppnade igårkväll för det går ut idag, så jag måste dricka upp det tills imorrn i alla fall... funderar på att göra lite mannagrynsgröt till middag typ. och kanske bara göra lite snabbmakaroner så kan jag ha dom med köttfärssås till lunch imorrn... iofs käkade jag pasta med köttfärssås idag till lunch, men skit samma :P
pallar inte ens göra nånting just nu :P

håller på att kolla på Kendra :) älskar den serien asså :P men datorn streamar så segt, så funderar på att kolla på lite grey's anatomy nu minsann :) får se hur jag gör :P kanske pallar stå ut att vänta på Kendra nu i alla fall :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?