091101

2009-11-01, 11:49:26 / Kategori: This is me
Hallå där :) idag är det första november. Deprimerande huh? :p nu är jag, mamma och mats på väg till smögen för en liten utflykt och ska äta räkmacka till lunch :) can't wait :) igår kväll åt vi färska räkor, jättegott bröd och underbar gorgonzola :) jag sov ganska gott inatt, men min säng är superhård och madrassen är sjukt tunn.. Men men, vad ska man göra :p jag får Hålla ut i 5 veckor och det klarar jag ju :p jag är i alla fall glad över hur fräscht allt är, asså typ rummet, toaletten, duschen och så :) det här ska nog bli ganska mysigt och jag är taggad på att börja jobba imorrn :) nu är vi i alla fall i smögen och det är huur fint som hels :) jag har varit här för ett par år sen när jag seglade, men asså det är verkligen helt underbart :) nu ska vi minsann äta! Puss puss på er! :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?