091215

2009-12-15, 11:14:19 / Kategori: This is me
Hehe länge sen jag besökte det här stället :p men .selen är att när jag har ett liv så hinner jag bara inte blogga typ :p vilket är sjukt trist, för jag älskar att skriva av mig, men vad ska man göra när man är busy hela tiden? :p nu är jag på väg till skolan och det är snö överallt :) sjukt mysigt! Nåt som inte är lika mysigt är att det är tre jobbiga småkillar som valde att sätta sig brevid mig även om hela tåget är tomt... Dom är sjukt högljudda med sina bräckliga målbrottsröster... Kul sätt att börja morgonen? :p haha jag har i alla fall haft en sjukt skön sovmorgon och när jag vaknade såg jag ju som sagt all snö :) åh juste, igår kväll tvättade jag alla mina kläder som jag har hos alex, problemet är bara att kläderna jag skulle ha idag hade inte torkat när jag skulle klä på mig... Så jag va tvungen att ta på mig mina lackleggings och en av alex tjocktröjor :p och asså leggingsen är så jäkla tunna att jag fryser ihjäl asså! Fett illa! Aja nu är jag framme i Liljeholmen :) ha en skön dag :) puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?