091203

2009-12-03, 07:32:32 / Kategori: This is me
God morgon!

Ojojoj vad jag är trött asså! jag kommer typ somna på jobbet idag ;) haha och omg ikväll kommer alex :D sjukt roligt! förhoppningsvis kommer han inte särskilt sent :) så jag kanske till och med är vaken när han kommer :P haha

idag kommer det i alla fall hända åtminstone en intressant grej på jobbet :P det är en tonsillektomi, vilket betyder att tonsillerna ska tas bort på en liten tax :) fett spännande, för då bränner man nämligen bort dom och det har jag inte fått se ännu :P så det blir roligt :)

asså blä, jag är som sagt jättetrött.. jag sov fett gott, men när klockan ringde va jag verkligen inte redo att gå upp asså! jag skulle lätt kunna sova typ resten av mitt liv :P

aja, ha en nice dag.. här är det kolsvart! blä :P
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?