091202

2009-12-02, 11:33:01 / Kategori: This is me
Vilken underbar morgon!!

Det har frusit på ännu mer under natten! Nu är allt jättefrostigt och supervackert! Jag kände dock att det va riktigt kallt och vaknade av att jag behövde sätta på elementet :P

asså åååh, jag kan inte fatta att alex kommer redan imorrn :D ikväll ska jag packa ihop det mesta av mina grejer :) och som sagt, om jag har tur kommer vi hem redan på fredag :) det beror lite på hur vi känner oss på fredag liksom :P om vi pallar och om alex pallar köra, för då kommer vi nog kommer hem hyfsat sent liksom, så vi får se :P men det skulle va nice, för då kan man sova ut på lördag och bara chilla under dagen och sen gå ut lördag kväll på spelningen jue :) det blir nice :)

nu sitter jag här och lyssnar på julmusik och längtar till att få dricka glögg på jobbet :) mm, jag vill ha julafton nuu!! och köpa massa julklappar :D

Ha en fantastisk dag sötnosar!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?