091201

2009-12-01, 07:41:29 / Kategori: This is me
Shit idag är det första december!

Jag sov så gott i natt, men jag va heelt borta asså! Alex ringde mig vid typ halv ett och då va jag helt borta fast jag trodde jag va vaken och jag bara babblade om konstiga saker typ :P och när väckarklockan ringde så va jag helt förvirrad och fattade inte va det va som hände och så tror jag att jag fick för mig att jag såg ett rymdskepp?! jag och min livliga fantasi asså... men jag sov i alla fall riktigt gott :P skönt!

Idag blir det nya friska tag :P haha nöörd xD och imorrn kommer äntligen den där efterlängtade sovmorgonen igen! den behövs verkligen :P

Och juste, vad bra att tabletterna som jag tar mot illamående har som biverkning att man kan bli.... illamående!!! jag fattar inte hur dom tänker ibland asså :P haha

Nu måste jag i alla fall till jobbet!!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?