Färdig!

2009-08-04, 17:54:21 / Kategori: This is me
Nu är jag äntligen färdig med målningen av rummet :) Det blev galet fint och jag lägger nog upp bilder nån gång snart :P Det blev rätt rosa liksom, men det är fint och gulligt :) och framförallt mycket bättre och ljusare än den äckliga vinröda/lila färgen som va på väggen innan :P
jag är jävligt stolt över att jag har målat en hel vägg typ själv :D

Nu ska jag duscha lite snabbt och sen ska jag och mamma åka och hämta storebror Micke på Arlanda :) Det ska bli kul att träffa honom igen! Vi tre ska nog äta middag tillsammans och sen ska jag och micke hem till pappa och så kommer Alex dit  efter att han har jobbat ikväll :) Det kommer bli kul!

Ojdå, vi ska dra om 25 min och jag måste duscha, tvätta håret och torka håret innan vi drar :P Sandra goes speed racer kan jag ju säga :P haha

Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?