God morgon!

2008-09-10, 14:46:04 / Kategori: This is me
Nu ar klockan 8.40 har hos mig, det betyder att den ar 14.40 hos er i Sverige. Jag ska till skolan alldeles strax, bade igar och idag har alla Seniors sovmorgon till kl 9.39 istallet for att borja 7.39 som vi vanligtvis gor. Anledningen ar att alla utom oss gor test som heter Bench Marks, dom kan jamforas med Nationella Proven ungefar. Det har varit galet skont att fa sova ut lite for det ar ratt hart att annars ga upp kl 05.30 varje morgon.

Idag spelar vi fotbollsmatch mot New Brighton, det ar en borta-match, sa vi far sluta skolan kl 2 pm ist for 2.25 :D Skont, och vi kommer typ fa sluta innan sista lektionen for nastan alla behover ga till Portia, som ar var typ sportsjukskoterska eller vad man ska saga :P Jag maste fa mina fotleder tejpade.
Efter fotbollen ska hela laget aka och kaka tillsammans, men mina pengar ar helt slut (forutom hela 26 cents haha ;P) sa jag ska folja med men inte kaka :P Eftersom jag ar pank kan jag inte ens kopa lunch, det kostar 2.25 dollar varje dag (feett dyrt i langden, jag raknade ut hur mkt svenska det blir pa 52 veckor och det blev nat med 14 000! Helt sinnes assa..) Sa det kommer bli en laaaang och hungrig dag eftersom jag maste klara mig pa frukosten heela dagen liksom... En liten skal med flingor och blabar, yay!

Jaja, nu ska jag ga och borsta tanderna och typ packa ner dom sista fotbollsgrejerna i min vaska :P
Onska mig lycka till, jag hoppas vi vinner matchen!

Matilda

Men hur ska du göra nu när du inte ha några pengar? Det har ju bara gått en månad, du måste väll få mer pengar någon gång? :S Saknar dig sötnos <3<3



2008-09-10, 22:18:51 URL: http://mattiii.blogg.se/

Matilda

Svar: Ja det är som ett stort klistermärke man sätter på iPoden, det följde med ett skydd för skärmen också. Sen kan jag ta bort det utan att det är kvar något lim eller så :) Men jag har inga planer på att ta bort det än ;) 1000 pussar&kramar <3<3<3<3



2008-09-10, 23:06:49 URL: http://mattiii.blogg.se/

Mr. Mike

Betalar inte dina host parents skollunchen? Annars kan jag säga till mamma eller pappa att skicka mer pengar till dig så du kan äta :P



2008-09-10, 23:26:26

Mikaela

Låter som du har kul :) Verkar skönt att få sova ut några mornar :)

Oj va mkt lunchen kostar :O :P

Men hur är det där borta?

Jag antar att du har glömt att du skulle adda mig på bdb, vill jättegärna se dina bilder :D jag heter mikkan4 på bdb. Adda mig så snart du bara kan sötnos <3 Miss you!

Pussar o kramar // mikaela från klassen (b-07)



2008-09-28, 13:19:20

Brushan

Uppdatera nån gång då! Sega jävel!



2008-11-10, 00:10:37

Brushan

Uuuuuuuuuuuuuuupppppdateeeeeeeeeeerrrrrraaaaaaaa!!!!!



2008-12-06, 23:43:47

Leia

Vart är du?



2009-03-27, 20:44:00 URL: http://onlyforever.blogg.se/

Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. eller bara gillar någon av medlemmarna i gruppen så vill jag rekomendera en blogg för dig. emdtour.blogg.se

Jag skrev med den på URL också :)



Och jag hoppas att du får en bra helg :)



2009-03-28, 16:01:30 URL: http://emdtour.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?