Update om knölarna.. typ

2008-03-02, 00:40:49 / Kategori: This is me
Okej asså jag är typ orolig över dom där knölarna på halsen.. Det gör jätteont och jag är typ säker på att jag kommer få öroninflammation nu..  Pallar inte!
Nu börjar det göra lite ont när jag sväljer också. Visserligen så är jag ju lite av en hypokondriker, men asså, det här är nog serious stuff. Eller inte, vad vet jag?

Om det fortfarande gör ont imorrn så tar jag nog och traskar ner till Vårdcentralen.

Nu ska jag gå och lägga mig! Sov riktigt gott!
Puss!

Sophia

Men gumman, vad jobbigt! Hoppas verkligen att du mår bättre snart, och att du slipper öroninflammation :/
Krya på dig så jättemycket, saknar dig älsk!



2008-03-02, 16:23:46 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?