Skrikande barn

2008-03-01, 23:47:35 / Kategori: This is me
Nu har jag och Bellus suttit barnvakt i 6 timmar. Det var inte alls jobbigt i början. Vi kollade på Mello (och helt rätt artister gick vidare! Fast man kanske skulle bytt plats på Sibel och Perrelli) och det var då som Hugo (yngsta grabben, han är typ 6 månader tror jag) började skrika som en idiot. Och han slutade ju inte heller. Han skrek och grät i flera timmar. Det var skitjobbigt och Bella och jag blev helt slut. Tjejerna (Filippa, 7 år och Matilda, 5 år) somnade rätt tidigt, så det var skönt.

Vi turades om att gå och bära på Hugo och trösta honom och prata gulligt med honom. Till slut (typ för en timme sen) somnade han mot min axel, efter att totalt ha snorat, gråtit och dreglat ner min tröja. Sjukt söt när han sover! Haha jag gick och berättade massa historier för honom för att få honom att somna xD Är man desperat så är man.

Nu tror jag att jag håller på att bli sjuk, för jag har fått tre knölar vid mitt vänstra öra och vid halsen där. Det är typ antagligen (förhoppningsvis) lymfknutor, men jag är fett orolig, för dom gör skitont och växer typ hela tiden. Och örat ilar. Får jag öroninflammation nu så dör jag...

Nu är jag och syrran hemma. Anna har kommit också. Det blir en lugn kväll ikväll. Jag är trött och imorrn måste jag sova ut.

Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?