Påsklov

2008-03-21, 18:18:53 / Kategori: This is me

Nu är det äntligen påsklov! Det känns galet skönt!
Igår va jag och klippte mig, det är inte nån stor skillnad förutom att det ser lite fräschare ut eftersom jag klippte av det slitna :P
Sen sov jag hos Alex <3
Vi träffade även Richard och Emma på kvällen :)

Imorse snöade det sjuuukt mycket och jag hade liksom leggings och skinnjacka :S Gissa om jag frös ;)
Då åkte jag en snabbis till Mörby för att träffa Bellus som jag inte har träffat på ett tag :P Det va mysigt.

Sen skyndade jag mig hem för att hämta mobilladdare (hade glömt ta med den till Alex, så jag hade typ inget batteri) och byta om. Jag va hemma i typ 5 minuter och sen gick jag till Täbban för att träffa massa kompisar från gamla klassen! Vi hade sjukt mysigt, men jag var gaalet trött och seg..

Ikväll blir det vääldigt lugnt och skönt bara. Funderar på att ta igen lite sömn nu innan middagen.

Ha en mysig kväll!! Puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?