Melodifestivalen

2008-03-15, 19:43:43 / Kategori: This is me

Nu har jag just varit på genrepet till finalen av Melodifestivalen som går av stapeln ikväll ;)
Det var sjukt roligt och alla var stört duktiga!! Och jag kan ju bara säga att Björn Gustafsson är ett geni!! Han kommer vara hur rolig som helst ikväll!!! Nu ska jag och mina kusiner titta på Mello på tv :D
Jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken låt som är bäst, men här kommer en av dom skönaste!! Det är verkligen en riktig schlager!



"Hur svårt kan det va?" - Linda Bengtzing

Ha en skön kväll!

Sophia

Jag tror jag vet varför vi gillar den här låten, det sägs att den handlar om stalking! "Jag kommer förfölja dig tills du blir min" liksom ;D
Vilket sammanträffande förresten att det är Lindas första kärlek vi stalkar xD
Haha, älskar diig!



2008-03-16, 12:47:38 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?