Inspiration?

2008-03-11, 19:17:54 / Kategori: This is me
Det känns som om jag har tappat inspirationen lite. Vet liksom inte ritkigt vad jag ska skriva om nuförtiden. Blir mest tråkiga, korta inlägg.

Jag antar att det kan vara för att det typ knappt är några konserter nu, så jag hoppas jag får mycket att skriva om sen ;)

Jaja, bara för att jag skrev det här så kom jag på att jag har ju inte skrivit om Mando-konserten i torsdags!



Den var faktistk ritkigt grym, men det var jobbigt att dom drog ut på tiden så sjukt mycket! Förbanden spelade lite för länge och så var det för långa pauser mellan alla banden. Dessutom var det crowded, så jag fick typ ingen luft...
Och så hade jag ju ångest eftersom jag hade ett stort prov dagen efter.
Men när dom väl körde var det grymt!

Ni får gärna försöka inspirera mig lite, så allt blir bra igen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?