Hopphopp

2008-03-27, 18:58:18 / Kategori: This is me

Jag bloggar knappt längre. Det känns lite tråkigt, men jag har liksom inget att skriva om direkt :P
Igår hade jag i alla fall riktigt roligt! Jag hängde med min älskling Alex, Bella och Richard och sen sov dom hos oss. Galet roligt. Ikväll får jag inte gå ut eller ens sova hos Alex bara för att jag har varit ute alla kvällar den här veckan (a) förutom i måndags iofs, men då va Alex och Richard här istället :P

Ikväll ska jag och Bella därför kolla på Bring it on 4 - In it to win! Jag tror den är asbra!

Nu ska jag och Bellus gå upp till Quattro och hämta pizzorna. Shit jag är helt seg, kanske bra att jag stannar hemma och vilar upp mig lite :P På lördag ska jag btw börja jobba!


aylamettre

haha soft blogg bruuuuuuden



2008-04-18, 13:17:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?